+48733738462
kontakt@arquitecto.pl

Regulamin

GODZINY PRACY: Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. Nie pracujemy w dni ustawowo wolne od pracy i weekendy. Kontakt telefoniczny możliwy pod numerem +48 733 738 462

W dniach 27.03-29.03 oraz 02.04 przebywamy na urlopie. Poprawki zostaną wykonane do 2 dni roboczych zgodnie z kolejnością otrzymania maila nie wliczając w to dni urlopu. Urlop nie wpływa na czas wykonania wstępnej koncepcji i terminy wstępnych koncepcji podane w przekierowaniu.

  1. CZAS WYKONANIA WSTĘPNEJ KONCEPCJI W TRYBIE STANDARDOWYM: nowe projekty wykonywane są do 10 dni roboczych.

    O aktualnym czasie realizacji informujemy na początku współpracy.

    W ciągu tych dni przesyłana jest wstępna koncepcje projektu.

    Czas realizacji wstępnej koncepcji liczony jest od dnia kolejnego w przypadku przesłania materiałów oraz zaksięgowania płatności po godzinie 12:00.

  2. CZAS WYKONANIA WSTĘPNEJ KONCEPCJI W TRYBIE PRZYSPIESZONYM: wstępna koncepcja projektu wykonania jest do 2 dni roboczych- jest w przypadku dopłaty +50% od kwoty standardowej wybranego projektu.

    Czas realizacji wstępnej koncepcji liczony jest od dnia kolejnego w przypadku przesłania materiałów oraz zaksięgowania płatności po godzinie 16:00.

    Tryb przyspieszony nie jest ofertą stałą.

    Projekt w trybie przyspieszonym jest tylko w przypadku pełnej płatności z góry.

    Dodatkowa opłata za tryb przyspieszony nie podlega zwrotowi.

    Tryb przyspieszony nie dotyczy voucherów podarunkowych.

  3. CZAS WYKONANIA POPRAWKI: czas wykonania poprawki wynosi do 2 dni roboczych od informacji zwrotnej i liczony jest od otrzymania ostatniego maila. W przypadku przesłania więcej niż jednego maila o innym czasie, znacząco wydłuży to czas odpowiedzi.

    2 dni robocze liczone są w przypadku przesłania informacji zwrotnej w godzinach pracy 9:00-16:00. W przypadku przesłania informacji zwrotnej poza godzinami pracy czas liczony jest od kolejnego dnia roboczego od godziny 9:00.

    W przypadku braku informacji zwrotnej powyżej dwóch tygodni na temat wykonywanego projektu czas realizacji pierwszej poprawki może wydłużyć się do 5 dni roboczych. Kolejne poprawki będą realizowane zgodnie z terminem.

    Na każdy projekt przysługuje dowolna liczba poprawek i koncepcji (na usługi opisane zgodnie z przesłaną ofertą).

  4. OGÓLNE ZASADY WYKONANIA PROJEKTU:

    4.1 Nie wykonujemy typowych projektów ogrodów z wymagającą roślinnością. Usługa dotycząca projektu kostki brukowej lub projektu kostki+elewacji dotyczy prostej roślinności towarzyszącej (drzewa, krzewy, trawy ozdobne).

    4.2 Po ustaleniu koncepcji frontu dopasowana zostaje pozostała część działki. Jest to najszybsza metoda.

    4.3 Usługi gratisowe wykonywane są po zaakceptowaniu koncepcji finalnej wraz z dokumentacją końcową, raz bez możliwości poprawek, w jednym ujęciu. Usługi gratisowe wykonywane są bez zestawienia materiałów i projektu technicznego.

    4.4 Po zaakceptowaniu koncepcji finalnej oraz przesłaniu dokumentacji końcowej nie ma możliwości wykonania poprawek. Zestawienia materiałów oraz usługi gratisowe wykonywane są w ciągu 1-4 dni roboczych od zatwierdzenia koncepcji finalnej.

    4.5 Oferta przedstawiona na stronie dotyczy projektu domu jednorodzinnego. W przypadku budynków innych niż domy jednorodzinne, np. biurowców, szeregówek, bliźniaków lub dwóch/więcej budynków jednorodzinnych na działce oferta przygotowywana jest indywidualnie.

    4.6 Czas poprawki oraz cena mogą ulegać zmianie. W przypadku decyzji na projekt po dwóch tygodniach od otrzymania wiadomości wstępnej prosimy o kontakt w celu zaktualizowania informacji. 

    4.7 Wszystkie projekty oraz poprawki wykonywane są zgodnie z kolejnością zlecenia. 

    4.8 W przypadku braku kontaktu przez 3 miesiące od ostatniej wiadomości, projekt zostaje uznany za wykonany i usunięty z dysku. Prosimy o regularny kontakt w sprawie poprawek.

    Ze względu na ograniczenia miejsca na dysku wykonane projekty zostają usuwane z Dysku Google oraz z dysku projektanta po 3 miesiącach od dnia przesłania zestawień końcowych.

    4.9 Zakupując projekt klient wyraża zgodę na publikacje wizualizacji na naszej stronie, social media oraz postach reklamowych.

    4.10 Wysyłając do nas wiadomość zgadzasz się na otrzymanie newslettera z ofertą oraz przyszłymi promocjami. W przypadku chęci anulacji newslettera prosimy o kontakt mailowy na kontakt@arquitecto.pl

    4.11 O urlopie poinformujemy z wyprzedzeniem w wiadomości wstępnej oraz w wiadomościach z poprawkami aktualnych klientów.

    4.12 Animacja wykonywana jest do ostatnio zaakceptowanej koncepcji. Animacja nie obejmuje gratisów.
  5. MAKIETA ARCHITEKTONICZNA:

    5.1 Makieta jest produktem wykonanym na zamówienie według projektu kupującego i nie podlega zwrotowi.

    5.2 Usługa obejmuje przygotowanie makiety architektonicznej w skali 1:87 wraz z gablotą. 

    5.3 Makieta składa się z domu oraz jego otoczenia – obręb 5 metrów od domu. 

    5.4 Makieta wykonana jest w technologii druku 3D tylko z polskich materiałów.

    5.5 Czas wysłania makiety wynosi do 10 dni roboczych od zaakceptowania projektu.

    5.6 Usługa dotyczy jednego budynku na działce– domu jednorodzinnego. W przypadku innych budynków lub większej ilości budynków na działce (dodatkowo garaż lub inne budynki gospodarcze) wycena indywidualna. 
  6. PŁATNOŚCI:

    6.1 Możliwe formy płatności: przelew, karta, BLIK, raty Alior i mbank.

    6.2 W przypadku wyboru trybu standardowego wykonania wstępnej koncepcji możliwa jest płatność połowy przed wykonaniem wstępnej koncepcji. Druga połowa płatności – po wykonaniu wstępnej koncepcji i przed wykonaniam poprawek/dalszej części projektu. Opcja płatności połowy nie jest możliwa w przypadku trybu przyspieszonego wykonania wstępnej koncepcji.

    6.3 Zwrot płatności przysługuje tylko w przypadku nie wywiązania się przez nas z czasu realizacji projektu.

    6.4 Dodatkowa opłata za tryb przyspieszony nie podlega zwrotowi.

    6.5 Voucher nie podlega zwrotowi.

    6.6 Zamówienie zostaje anulowane po 3 dobach bez zaksięgowania wpłaty.

    6.7 W przypadku przelewów międzynarodowych prosimy o wcześniejszy kontakt.

    6.8 W przypadku braku informacji odnośnie danych do faktury, faktura zostaje wystawiona na dane podane w zamówieniu po 3 dniach od złożonego zamówienia lub końcem każdego miesiąca, w zależności co szybciej. Faktura nie może zostać edytowana z osoby prywatnej na firmę i z firmy na osobę prywatną.

    6.9 Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

  7. DANE FIRMY:
    NIP firmy: 7941830654
    Agencja Marketingowo-Graficzna Katarzyna Puć
    Siedleczka 28
    37-220 Kańczuga
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com